Det är ingen vanlig dag..

För idag är det min födelsedag, hurra hurra hurra!! :)
Dagen till ära firar jag med lite vila :P
Nej men jag hade mitt kalas igår dels för att det blev lite fest på kvällen (för min del utan alkohol) och sen för att det är rätt skönt att inte behöva ha en massa att stå i på söndagen när jag måste jobba imorgon.
Kalaset igår blev jättelyckat!
Det kom en massa släktingar på dagen och åt och lite senare kom det några vänner för att festa lite. Jag fick jättefina presenter, som jag tänkte visa i nästa inlägg då jag inte har fått mina guidad tur genom datorn än.
Kvällen blev väldigt sen då jag fick hämta upp tre grabbar som var lite glada i hatten runt halv fyra snåret.
Tydligen hade dom haft jättetrevligt på stan (jag stannade hemma eftersom att jag inte drack något och kände mig lite trött) och skojjat ganska friskt med Thomas Ravelli och Thomas Bodström. Hur dom hade hittat till stan har jag ingen aning om men dom var lika runda under fötterna som mina grabbar tydligen :P
Nu ska jag krypa ner i soffan hos sambon (som är ganska seg och trött idag = lyckad fest) så ska jag visa er mina presenter sen.

Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Grattis igen och mamma är lite avundsjuk på att dom träffade hennes kille...

2011-09-18 @ 18:25:46
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0