Ändring

Eftersom att jag har mått rätt dåligt den senaste tiden (illamående och trötthet) så har jag inte orkat blogga så mycket, men nu börjar jag må lite bättre så det ska bli ändrig på det!
Dock kommer bloggen inte att handla så värst mycket om träning (vilket den ändå inte gjort på ett tag) utan den kommer helt enkelt att handla om mig :)
Min sambo är iväg idag på STCC så jag har hela dagen för mig själv.
Jag tänkte passa på att försöka ge bloggen ett litet ansiktslyft för nu är jag trött på den här designen dessutom tänkte jag lära mig att lägga in bilder :P (Bättre sent än aldrig!)
Jag får se om jag lyckas själv med att ändra lite men det borde väl inte vara några problem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0