Vecka 19

Jag hade visst glömt att lägga in vecka 19 här på bloggen så jag gör det nu.
Från förra veckan är ju självklart den största förändringen att vi känt bebis sparka!
Det roligaste är att även pappa J lyckades känna :)
Jag är fortfarande ganska trött om kvällarna men verkligen inte som tidigare i graviditeten då jag somnade vid kl 21 om kvällarna. Nu kan jag hålla mig vaken till 23 (säkert längre men då orkar jag inte med jobbet.)
Däremot har jag väldigt svårt att sova om morgonen.
Jag vet inte om det är för att jag är van vid att gå upp så tidigt om vardagarna som jag vaknar tidigt tidigt på helgen.
Magen har blivit liiiite större från förra veckan men det kanske bara är jag som ser ;)

(ni får ursäkta den skitiga spegeln.)

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad mysigt att ni känner sparkarna båda två! Per kände inte förrän i vecka 26 typ med Lovelia..:( o skönt att du börjar få lite mer energi! Här har man börjat däcka vid nio ist...:p ta det lugnt nu o vila upp dig så bebis får lite mammatid!;)

2011-10-25 @ 22:40:27
URL: http://smoothiechee.blogg.se/
Postat av: elin

Snart kommer säkert magen vara jättestor så inte bara du ser:)

2011-10-25 @ 23:43:16
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0