Vecka 18

Igår var jag så trött så jag orkade inte blogga nåt.
Därför blev det inget vecka 18 inlägg så det kommer här istället :)

Sen förra veckan tycker jag inte att det är så jättestor skillnad förutom att jag är ganska säker på att jag kände bebisen igårkväll och idag :)
Det kändes på samma ställe (på vänster sida av magen) så det måste ha varit lilla Skrutten!
Idag har jag dessutom haft jättemycket energi, som jag hoppas på att få behålla :)
Igårkväll var jag sjukt sugen på vispad grädde och choklad men det fick jag inte för J orkade inte åka till affären :(
Kanske lika bra iof ;)

 


Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Vad roligt att du har känt bäbisen nu :)

2011-10-18 @ 20:23:18
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
Postat av: Lotta

Det var en söt liten mage=) Jag minns att man tyckte själv att man såg värsta skillnaden, men ingen annan såg något=) Den stora bulan kommer fortare än du anar=)

2011-10-19 @ 19:25:46
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0