Sjukling

Det var ju länge appen till telefonen fungerade!
Jag har försökt att lägga in några inlägg ett par dagar nu men det fungerar bara inte.
Förhoppningsvis löser dom det snart.
Helgen har spenderats i soffan och sängen på grund av hosta, huvudvärk och feber :(
Jag missade ett 1årskalas på fredagen och ett 50årskalas på lördagen. Jag gillar inte alls att må så här dåligt :(
Det fanns ett intresse av att läsa mina gamla gravidanteckningar så jag hade tänkt att slänga in några här lite då och då :)
Nu ska jag lägga mig i soffan igen och vänta på att älsklingen ska komma hem och ta hand om mig!

Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Krya på dig hälsar jag och mamma :)

2011-10-10 @ 19:34:04
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0