Pust och suck!!

Idag blev det ett långpass på jobbet.
Vilket resulterade i värk! :(
Jag började få ont i höfterna och kände mig stel redan på jobbet så när jag kom hem hade jag ondare än vad jag har haft de andra dagarna.
Därför planerade jag en lugn hemmakväll på soffan med en kopp te.
Tji fick jag!
Sambon ville att jag skulle köra honom till en vän i stan (vännen har ingen parkering annars kunde han kört själv.)
Så efter att ha bökat in mig i bilen och kört dit plus hem (det är hockey ikväll och jag råkade ta vägen förbi arenan så jag var verkligen inte ensam på vägen) upptäckte jag att sambon hade fått med sig hemnyckeln!
Så det var bara att åka iväg igen för att hämta den förbaskade nyckeln.
Nu är jag iaf hemma igen, på soffan, med en skvallertidning, choklad och en kopp te.
Jag ska inte röra mig ur fläcken förrens jag måste åka och hämta J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0