Makaroner och köttfärssås

Ikväll slängde jag ihop en god köttfärssås och till det blev det makaroner för spagettin var nästan slut :P
Innan maten var jag och hämtade ut mina jackor som redan(!) hade kommit :)
Sammanlagt fick jag 700:- rabatt! Och det bästa är att dom var väldigt fina och satt bra!
Kanske en aning stora men jag behöver ju lite att växa i plus att jag får plats med en tröja om det skulle bli iskallt.
Bilder tar jag imorgon eventuellt ikväll om jag orkar :P
Imorgon har jag tagit ledigt, även torsdag och fredag.
För tillfället måste jag tänka på mig själv lite och vila ut förkylningen.
Så vad passar inte bättre än att åka till mamma och bli lite ompysslad :)

Så här såg kvällens mat ut.


Kommentarer
Postat av: Lotta

åå vad hungrig jag blev nu!=) Såg smarrigt ut, själv åt jag potatis...det var det enda som gick ner.

BRA! Ta ledigt och slappa lite, att bli ompysslad av mamma när man är sjuk är det bästa som finns, inget illa om sambon, för han pysslar väldigt bra, men mamma är ju mamma eller hur!=)

2011-10-25 @ 20:33:23
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0