Mackor i stora lass

Efter jobbet idag har jag inte hunnit med mycket.
Jag var i affären för att handla nåt att äta. Vilket blev mackor, igen!
Jag är fortfarande inte sugen på mat och det bästa jag vet nu är mackor med sallad, ost, skinka, gurka och tomat på. Så det är vad vi mumsar på i stort sett varje kväll :P

Jag köpte även en påse chokladnötter som jag skulle äta ikväll.
Om den var god?
Det är den säkert! Jag smakade på en men jag är så otroligt täppt i näsan (det känns som att hela ansiktet är täppt) att jag kunde inte känna den minsta lilla smakarom!
Jag tror säkert att dom är jättegoda för jag älskar choklad och nötter :)
Jag får spara dom till bättre tider :P


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men gumman då... Har du provat nezeril? Det enda jag tycker hjälper (o typ det enda vi får ta som inte är ren saltlösning)...;) jag hoppas det går över snart! Jag kan bjuda lite på min nytillkomna ständiga hunger!:p

2011-10-12 @ 23:06:58
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0