Ledigt

Från och med idag hade jag egentligen tänkt ta lite ledigt för att börja jobba på måndag igen.
Jag är fortfarande inte kvitt förkylningen och jag hostar igenom nätterna :(
Jag behöver helt enkekt vila lite!
Eftersom att jag blev bokad idag fick jag stiga upp tidigt tidigt och avboka mig.
När jag precis hade somnat om ringde ett annat dagis där det verkligen krisade som ville att jag skulle komma och jobba.
Vi kom överens om att jag kunde komma till lunch så att jag fick sova iaf en liten stund längre.

Resten av veckan blir jag hemma för just nu känner jag mig alldeles matt :(


Kommentarer
Postat av: Lotta

stackare. är du inte frisk än!

2011-10-25 @ 10:14:34
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0