Kommentarer

Nyss var jag inne på blogg.se för att jag kunde inte se några kommentarer i appen.
På hemsidan kunde jag inte heller så några på förstasidan så jag tittade tillbaka i arkivet och där hittade jag hur många som helst som jag aldrig sett förut :S
Det är tråkigt att dom inte kommit upp tidigare (det fanns minst en varje månad som inte visats tidigare) för de flesta hade jag gärna viljat svara på, men nu är det alldeles försent :(
Det var säkert ett 30-tal kommentarer som bara låg där.
Jag ber om ursäkt till er som skrivit och sen väntat på ett svar för som sagt jag ville gärna svara!
Nu vet jag att jag inte kan lita på att nya kommentarer kommer upp och hädan efter ska jag alltid kolla i arkivet!
Bli inte ledsna för att jag inte har svarat :)
Från och med nu kommer jag alltid svara för nu kommer jag ju läsa alla kommentarer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0