Fullt upp

Just nu är jag klippt slut!
Jag började kl 7 imorse men det var fortfarande natt när jag åkte hemifrån :(
Jag väckte mig själv igårkväll när jag skulle sova på grund av att jag andades för tungt och skrattade i sömnen (åt ett dåligt skämt dessutom!)
Sen vaknade jag inatt igen av att halsen och huvudet värkte, jag tog en halstablett (som hjälpte för stunden) men huvudvärken kunde jag inte bli kvitt så det fick bli en panodil.
Efter mycket vridande i sängen kunde jag tillslut somna men då var det dags att gå upp igen!
Jag åkte till jobbet i tron om att jag skulle sluta 13:30 så jag tänkte att då kan jag vila när jag kommer hem.
Det hela slutade med att jag fick cykla snabbare än blixten efter första jobbet till en annan förskola som behövde akut hjälp.
Jag blir bara glad för mer timmar men det var typiskt att det skulle bli när jag är tokförkyld och hade sovit dåligt.
Nu har jag snart varit hemma i en halvtimma och slängt i mig två mackor för när sambon kommer måste vi åka till banken innan dom stänger.
Vila har jag tid med en annan dag eller?
Jag ska köpa en massa varma kläder med, måste ju passa på när jag väl får med mig sambon ;)

Innan jag går vill jag passa på att tipsa om en handkräm.
Jag hatar krämer när man fortfarande känner sig fet om fingrarna, men den här var absolut inte sån :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nezeril för nästäppa o för halsbränna var min räddning med lovelia o likadant nu...;)



bra att du får i dig ngt iaf! Mackor kan ju med bli nyttiga o matiga om man e lite fiffig...:p i helgen ska vi försöka rensa förrådet för vinterförvaring.. Sj?



Imorrn kommer svaret på happy face...;)

2011-10-13 @ 21:23:02
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0