Första mammabyxorna!

Då var de första mammabyxorna inhandlade.
Jag kan fortfarande ha mina vanliga byxor men då med en snodd i midjan. Har jag inte det så trycker dom på nåt förbaskat (undrar varför) och då blir jag illamåendes istället.
Jag har letat efter ett par jeans men det har alltid bara funnits i stora storlekar och jag vill ju gärna inte tappa brallorna :P
Jag hade ett presentkort på H&M som det blev en krona över på och den snälla kassörskan frågade om jag ville ha tillbaka presentkortet med kronan på eller om jag ville skänka den till UNISEF, jag valde självklart det sista :)

 


Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Dom var fina :)

2011-10-01 @ 18:44:04
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0