Ensamkväll

Ikväll är sambon iväg med jobbet och kollar på hockey så jag får vara ensam hemma ikväll, igen :(
Jag tycker inte om att vara ensam, men det är klart att karln ska få roa sig lite :)
Det enda positiva med detta är att jag får bestämma över tv-dosan!
Så kvällen börjar med lite sallad och fotboll. Sen vid nio slår jag över till desperata fruarna och så fortsätter jag att se på fotbollen i pauserna!
En utmärkt plan som jag aldrig hade fått igenom om gubben vore hemma! :)

Kvällens mat ser ut så här.
Förresten så fick det bli sallad för att jag har tappat matlusten helt igen :(
Jag hade fått tillbaka den men iochmed att jag blev sjuk så försvann den.

(andra bilden)
Hos vanligt folk brukar det vara en hund som tigger när man lagar mat men hemma hos oss är det denna filur :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0