Bakat en liten kaka

Eller liten och liten blev den väl inte men riktigt god!
J åkte iväg imorse för att flytta det sista. Han trodde att det skulle ta 2 timmar men än så länge har han varit borta i 6 :(
Jag har ju hunnit med mer än vad som var tänkt så det är ju positivt :)
Dels så har jag städat hela huset, diskat, tvättat, tagit ett varmt bad och bakat min browniekaka.
Jag ska hem till min syster ikväll så jag tänkte ta med mig kakan dit men självklart så var jag tvungen att provsmaka en bit :)
Så nu väntar jag bara på att älsklingen ska komma hem så att vi kan åka.


Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Då får jag smaka den sen också då! :)

2011-10-29 @ 18:44:50
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
Postat av: Lotta

ooo såg smaskigt ut det där=) Hoppas ni hade det kul idag på kalas rundan

2011-10-30 @ 18:48:55
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0