Vecka 24

Just nu tycker jag att veckorna går sååå sakta!
Jag har inbillat mig att fram till jul kommer tiden krypa fram och efter går den förhoppningsvis snabbare :)
Magen har vuxit till sig men är fortfarande ganska liten, men så länge Skruttan har det bra där inne får magen se ut hur den vill!
Jag har nästan inga problem med foglossningen (som jag hade förut) och det beror nog på att det inte är några lyft och för att jag inte cyklar längre.
Jag har ätit lägre dos av min medicin den här veckan och jag tycker att det känns bra, kanske lite tröttare men det kan ju bero på annat med.
Jag hinner inte känna efter så mycket av graviditeten när jag jobbar så mycket :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0