Vecka 23

Ny vecka igen!
Det är inte klokt vad veckorna går fort, men samtidigt känns det som att det är så lång tid kvar!
Från förra veckan har vi fått reda på att det är en frisk liten tjej vi har i magen :)
Vi har handlat en del babygrejer, men långt ifrån klart.
Förkylningen har inte gett med sig men jag har pratat med sjukvårdsrådgivningen och det jag kan göra är att vänta på att den ska gå över.
Jag hostar dock så mycket att jag får ont i magen :(
Idag har jag haft väldigt ont i svanken och det tror jag beror på att jag gick så länge igår.
Däremot har mina ljumskar slutat att göra ont och det måste ha med att göra att jag inte cyklar längre. Nu går jag till jobbet och det fungerar bra :)

I detta nu leker lillan med pappa, dvs hon sparkar, puttas och snurrar runt för att han ska ha kvar sin hand.
Hon gör allt för att få hans uppmärksamhet ;)

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Nu börjar magen växa lite :)

2011-11-21 @ 22:07:52
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0