Vecka 21

Idag har jag äntligen gått halvvägs!
Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag tycker att det har gått snabbt eller långsamt, men det är nog för att i början gick veckorna jättelångsamt och nu bara springer dom iväg :)
Förutom förkylningen så mår jag hyfsat bra.
Jag har haft lite växtvärk den senaste veckan så snart kanske magen syns även när jag har kläder på mig ;)
Bebisen sparkar och buffar hela dagarna och än så länge tycker jag att det känns helt underbart! :)
Jag blir lika lycklig varje gång!
Jag tror att jag äter förliten dos av min medicin för när jag möter minsta lilla motstånd så blir jag ledsen plus att jag blir förkyld hela tiden. Eller så har allt det med att göra att jag är förkyld helt enkelt :P
På onsdag ska vi till barnmorskan igen så då tar dom prover och jag kan få svar på mina misstankar :)
På onsdag får vi äntligen se bebis igen :)

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att halva tiden har gått! :D Snart kommer du gå med värsta kulan på magen :D

2011-11-07 @ 16:22:28
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
Postat av: Elin

Svar: En Asus x53s k53sj :)

2011-11-08 @ 17:18:18
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0