Ullared

Många timmar senare och ett par tusen fattigare så är jag äntligen hemma igen!
Som rubriken beskriver så var jag alltså i Ullared idag och shoppade med mina systrar :)
Det följde inte med hem så mycket till mig utan några presenter till sambon och en herrans massa saker till lillan!
Jag köpte hem en hel del som jag hade tänkt men det andra passade inte eller var inte i min smak bara :P
Nu kan jag iaf lugna mig lite för att mycket är handlat och så får jag fylla på allt eftersom med det som jag kommer på.

Nu ska jag krypa ner i soffan hos älsklingen!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad roligt! Är nyfiken på vad du hittat ju...:p

2011-11-20 @ 21:21:49
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0