Lycka

Äntligen har vi fått träffa en människa som är helt rätt person på rätt plats!
Nu pratar jag om ultraljudet som jag och min sambo var iväg på förut.
Både jag och karln gick ut från mottagningen med ett leende på läpparna :)
Vi fick verkligen känslan av att "doktorn" visste vad han gjorde och han hade svar på alla mina frågor!
Bättre bemötande kan man inte få!
Han visade våran fina lilla bebis (som inte alls ville vara med på kort idag, men som tillslut fick ge med sig) förklarade i detalj allt och sa att allt såg bra och fint ut :)
Pappa J som missade hjärtljuden sist fick gladeligen höra på de också.
Jag fick dessutom veta varför jag har en sådan liten mage (vilket han påpekade nästan direkt.)
Det hela beror iaf på att bebisen ligger långt nere i min mage, men som inte var något farligt :)
Med oss hem fick vi lyckan att veta att vi väntar en frisk liten flicka!

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kom precis hem när mamma fick smset och hon blev jätteglad, jag också förstårs men det var alltså så som jag känt hela tiden :) Vi skulle ju blivit glada annars också :)

2011-11-17 @ 18:05:53
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
Postat av: Hanna - mamma till Lovelia o kommande Lillbus

Visst är han bra! Vi var helt frälsta vi med...;) Vad mysigt vi kommer få det i mars/april!:)

2011-11-17 @ 20:41:07
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0