Ensam hemma

Ikväll är jag ensam hemma vilket jag inte tycker om :(
Självklart har jag Daisy och Flax hemma och jag skulle inte klara mig utan dom.
Sambon är iväg på nåt med jobbet och jag ägnar mig åt att tvätta och titta på hemmafruarna.
Jag blir så rastlös när jag är ensam :(
Jag har gjort mig en kopp med varm choklad och plockat fram en chokladkaka som jag inte har börjat äta av än för egentligen är jag inte sugen utan jag vill nog bara tröstäta för att jag är ensam :P
Idag har jag hunnit med att hämta ut nya mediciner.
Det var som jag trodde att jag åt fel dos, men jag trodde att jag skulle få höja men istället fick jag sänka.
Eftersom att jag trodde att läkaren gjort fel så googlade jag lite (google is my professor) och hittade då att bär man är gravid så vill dom att ett annat värde ska vara bra och ett annat när man inte är gravid.
Först var jag upprörd och tänkte direkt att det var nåt fel (man brukar få höja när man blir gravid) men efter googlandet så vart jag mycket lugnare :)

Ett väldigt rörigt och tråkigt inlägg men som sagt så är jag rastlös :P
Just det, imorgon ska jag ta kort och visa alla babygrejer.
Dom ligger i lillans rum men jag har inte fått lov att plocka upp dom än.
Sambon tycker att det är för tidigt :(


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är aldrig för tidigt att börja boa! Det hör graviditeten till...;)



Kakelkillen kommer nu imorrn eftersom han aldrig hann i måndags... Sön kanske?:)

2011-11-22 @ 21:38:59
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0