En iCandy kanske?

Ingen mindre än Victoria Beckham kör en utav barnvagnarna som jag är intresserad av, det måste väl bara betyda att det är en bra vagn?
Hon kör iaf en iCandy, så det står mellan den teutonia be you och brio go eller sing (tror inte att jag glömde nån nu.)
Iaf så har jag kommit fram till att jag måste till en butik imorgon för att titta på dom live (iCandy finns tyvärr inte här) jag oroar mig för att sittdelen kommer bli för liten så jag vill se hur dom ser ut på riktigt.
Förhoppningsvis slipper jag drömma om vagnar eller tänka på dom från morgon till kväll efter att det är gjort :P

Nu ska J få klia min rygg tills jag somnar, det är jag värd :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Lekia i Motala har dem!;) det är nog större risk att de växer ut liggdelen för tidigt än sittdelen enligt min erfrenhet... Icandy är jättefon ju!:)

2011-11-25 @ 07:56:10
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0