Tyvärr så har min dator slutat att fungera...

Tyvärr så har min dator slutat att fungera helt! Den vill inte ta emot ström och min sambo säger att det är lika bra att köpa en ny. Grejen är att han tycker att jag ska köpa en macbook, vilket jag verkligen inte har råd med att köpa ny. Jag kommer alltså att vara utan dator ett tag nu :( Får se om jag orkar fortsätta att mobilblogga. Idag ska jag iaf ut och springa. Jag ska försöka med en mil men det blåser ganska mycket ute så jag får se om det går.


Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Säg till honom att han ska sluta vara en sån applenörd, det finns ju minst lika bra datorer som kostar typ hälften av en macs pris :D

2011-05-21 @ 14:44:29
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Svar: Ja, hon älskar vatten :D

Får se om Daisy vågar med henne :)

2011-05-22 @ 15:25:49
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0