Sun is shining

Det fick bli nike+ GPS till min iphone.
Jag tyckte att det fungerade väldigt bra, plus att folk kunde hejja på mig från facebook som jag samtidigt hörde i mitt öra när jag sprang vilket gav mig lite extra energi :)
Igår sprang jag 6.35km enligt den nya appen och lite längre med ipoden, men den visste jag sedan innan att den mätte lite för långt.
Idag har jag tänkt att jag ska klara 7km det är ju bara lite längre än vad jag sprang igår så det blir nog inga problem.
Sen när jag kommer hem igen ska jag sola!
Så här såg det ut häromdagen när jag solade.




Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Har du köpt ny bikini? :) Fin i alla fall :)

2011-05-10 @ 17:57:22
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0