Nike+ GPS eller Runkeeper?

Igår orkade jag aldrig springa så jag gör det idag istället :P
Jag funderar på att ladda ner en app till min iphone så att jag kan mäta med den också. Jag har ju alltid sprungit med nike+ med min ipod, men är det någon som vet om jag börjar springa med nike+ GPS med ihponen om min träningsdata registreras på samma nikekonto på internet?
Jag har registrerat samma mailadress i min iphone som ipod så jag tycker att det borde fortsättas på samma konto.
Jag vill alltså att det ska fortsätta på samma konto och då laddar jag ner nike+ GPS (kostar 15kr) annars finns det Runkeeper som är gratis och då kan jag lika gärna ta den, men å andra sidan så är ju 15kr inte så mycket :P
Är det någon som har prova båda?


Kommentarer
Postat av: Stefan Nilsson

Jag rekommenderar verkligen Runkeeper.

2011-05-26 @ 10:49:46
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0