Muffinsmys

Igårkväll bakade jag muffins för idag kommer grannarna på fika plus en gammal klasskamprat till oss.
Det är tråkigt att man glider isär efter skolan. Människor som man träffade varje dag träffar man kanske inte ens en gång per år!
Självklart har jag gamla kompisar som jag har valt att inte träffa mer, men vi var ett väldigt stort kompisgäng (massa flickor, som nu har spritt ut sig över hela sverige) som har skaffat familjer och jag har ingen koll alls längre på vad som händer.
Det är väldigt tråkigt men jag är själv inte den bästa på att hålla kontakten, jag får försöka lite mer!
Iaf så kommer en vän till oss idag och jag ska bjuda på fika.
Innan fikan måste jag ju självklart springa en sväng så att jag kan äta utan att få dåligt samvete ;)
Det kommer nog bli en hel del fika, muffinsarna från igår var försvinnande goda!
Jag hade tänkt att baka glassmuffins idag men jag funderar på att göra cookies istället, eftersom att jag redan har andra muffinsar. Eller så gör jag båda, kan vara bra att ha lite fika i frysen om jag får oväntat besök :)
Först ska jag bara dricka upp min celsius :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0