Matproblem

Jag har kommit in i en period där jag inte blir speciellt sugen på mat. Jag blir hungrig men jag vet inte vad jag vill äta och eftersom att det är jag som lagar maten i hushållet så måste jag komma på vad jag vill ha.
Förut har det bara varit lunchen och middagen som jag inte varit sugen på men idag var jag trött på min frukost med!
Jag är en periodare så jag äter samma frukost varje dag tills jag blir sugen på nåt annat och då äter jag det ett tag.
Imorse när jag låg i sängen kom jag iaf på vad jag var sugen på till frukost (självklart hade jag inte det hemma så jag får åka och handla det sen.)
Lunchen har jag fortfarande problem med!

Om en liten stund ska jag ut på en löprunda med grannen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0