Ledsen idag

Idag är ingen bra dag :(
Dels så på grund av personliga skäl och dels för att min pappa skulle fyllt 57 idag. Saknar honom så otroligt mycket.
Jag brukar säga till min sambo att dom två skulle kommit jättebra överens, vilket är skönt att känna :)
Som sagt så har jag inte mått så bra idag, förmiddagen gick åt mest till att slappa sen fick jag lite extra energi.
På eftermiddagen har jag lagat mat, dammsugit, städat och tvättat (säkert nåt mer som jag inte kommer på.)

Det kommer alltid hem en svart katt till mig. Min katt tycker vanligtvis inte om katter och ibland hamnar dom i luven med varandra men jag tror mest att det är bus (dom låter inget och svansarna är fortfarande smala.) Sen sitter dom jämter varandra och bryr sig inte så mycket :)
Den ville följa med min katt in idag, jag skulle gärna släppa in den men jag tror inte att dens matte och husse (om den har någon) skulle uppskatta det, min sambo skulle INTE uppskatta det så den får snällt sitta utanför och vänta.
Jag skulle vilja ta med den in och tvätta den och borsta den, den är väldigt skitig och har en del tovor (därför är jag osäker på om den har någon familj.) Den är nästan alltid ute med, går omkring och chillar lite :P
Ska jag ge den mat (ute) eller har den en familj som ger den mat? Vad hade ni gjort?


Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Grattis pappa! ♥

2011-05-02 @ 21:48:07
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0