Iphone 4 vit

Gårdagen var en rörig dag.
Först tränade jag och sprang en sväng, sen duschade jag och skulle göra mig iordning för att vi skulle på 30års fest. Sen visar det sig att festen inte är förrens nästa helg, så helt plötsligt hade jag en hel lördag oplanerad.
Eftersom att min mamma och ena syster hade köpt en hundvalp fick det blir en trip till dom för att gosa med den nya familjemedlemmen.
Hon var hur söt som helst! Min stora vovve som väger 50-60kg nu vägde 4 kg när jag hämtade henne vid 8veckors ålder, deras lilla sötnos väger 9km(!) vid 8 veckors ålder så jag undrar hur stor hon egentligen kommer att bli! Spännande och se :)

Om en liten stund ska jag ut och springa en sväng, bara molnen vill försvinna så det blir strålande sol :)
Nu har jag lyckats ta en bild på min ögonsten. Se så vacker :)




Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Lille skrutten (eller stora kanske man ska säga) har lyckats lägga sig under fåtöljen igen och ligger och sover...

2011-05-01 @ 12:19:00
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0