Inte min dag idag

Här sitter jag och väntar på min sambo som var hemma en sväng för att hämta nyckeln till kontoret (han hade tagit min nyckel, idag igen!) åka tillbaka till kontoret för att låsa och komma hem igen, trodde jag!
Han sa att han inte kunde följa med till lägenheten för att han behövde jobba mera, då antog jag att han skulle jobba hemma.
Så när jag ringer och frågar vart han har tagit vägen (han visste att jag skulle till min mamma) så säger han att han var tvungen att jobba och då talade jag om för honom att jag trodde han menade hemifrån. Jag tycker att han kunde sagt att han skulle jobba på jobbet så kunde jag skjutsat honom sen åkt.
Min syster ringer och är jättearg för att jag inte kommer och min sambo är arg för att jag tjatar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0