Inatt drömde jag en mardröm!

Varning till känsliga läsare!
Texten har 15års gräns, vidriga scener förekommer.
(Texten är inte verklighetsbaserad.)


Det var inget vackert uppvaknande jag fick imorse, precis skräckslagen var jag när jag vaknade!
Jag brukar alltid fundera på varför jag drömmer mardrömmar och den här gången skyller jag nog på Usama Bin Laden. Jag har hört att han höll en kvinna framför sig för att skydda sig så att han inte skulle bli skjuten.
Utav detta fick jag denna dröm (tror jag):

Jag och en vännina (en påhittad i drömmen) var i Italien och gick på en gata, som egentligen ligger i en stad i Sverige. Bakom oss gick en italienare (med grön tröja) vi var ute och gick på stan och skulle inte göra något speciellt.
Plötsligt hör vi tre skott bakom oss och vi tre börjar springa. Jag tänkte eftersom att alla springer så är det ingen av oss som har blivit skjutna, men så stannar italienaren och faller till backen, död, han har fått två skott i ryggen ocg så upptäcker vi att jag har fått det tredje i ryggen! Eftersom att min kropp var kall (varför vet jag inte eftersom att det var varmt ute) så rörde sig inte blodet så än så länge levde jag och jag förlorade inget blod.
Vi sprang runt och frågade alla människor som vi mötte vilket nummer det var till larmcentralen men det var ingen som förstod oss för dom hade inget sånt nummer!
Tillslut var det någon som hade fått tag på en ambulans men när den kom fick vi en chock.
När den ensamme ambulsanförare/läkare öppnade där bak var det fullt med blod och köttrester, allt annat var vitt men britsen var röd, blodig med massa människokött. Han hade även ett par vita handskar på sig, men innan han skulle ta hand om mig skulle han bara plocka bort köttresterna som han hade under naglarna (fast utanpå handskarna.)
Vi bestämde ganska snabbt att jag inte skulle med den ambulansen! Jag skulle få alla sjukdomar som fanns om jag åkte med där, han skulle dessutom ta ut kulan med fingrarna.
Iaf så kunde jag åka taxi till Rom (som för övrigt låg i Frankrike) om jag skulle få rätt vård men det var inte säkert att jag skulle klara mig ända dit för i taxin var det varmt och då skulle mitt blod börja rinna.
Vi satte oss iaf i en taxi och skulle chansa på att jag skulle klara det. Vi upptäckte att så länge som jag lutade ryggen mot ryggstödet så förlorade jag inte så mycket blod eftersom att det blev ett tryck på såret och det stoppade blödningen lite.
Efter ett tag hade jag förlorat så mycket blod att jag började bli trött och inte orkade sitta upp längre så jag la mig i min väns knä, jag vet inte varför inte hon kunde hålla på såret och stoppa blödningen?
Vi fick se ifall jag skulle klara mig, men det var ungefär här jag vaknade.

Jag var precis kallsvettig när jag vaknade. Sambon hade åkt till jobbet så han kunde inte trösta mig :(
Inatt hoppas jag att jag får sova ordentligt för nu är jag riktigt trött!


Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Läskig dröm!



Förresten, Maria Montazami har en tävling där man kan vinna hundkoppel som hon har designat, tänkte att du kanske ville vinna ett sånt till Daisy, här är iaf länken: http://blogg.amelia.se/maria-montazami/2011/05/06/antligen-startar-vi-hundkoppel-tavling/#comments

2011-05-06 @ 23:26:59
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0