Dubbelbokad

Det är nog första gången i hela mitt liv som jag har lyckats dubbelboka saker.
Självklart har det hänt att olika tillställningar hamnar på samma datum men jag har aldrig lyckats tacka ja till två olika utan då har jag alltid tackat nej till det ena.
Så idag ska jag gå på grillkväll med alla grannarna i min nya stad och 30årsfest i min gamla stad :S
Som tur är så börjar grillkvällen vid 16 så jag hinner komma dit och säga hej och umgås lite sen måste jag åka iväg.
Innan det ska jag hinna med att träna lite.
Igår började jag springa men jag mådde så illa innan så jag tvekade men begav mig ut ändå, när jag hade kommit 200m så fick jag världens håll så jag tänkte att jag lika gärna kunde strunta i det :P
Idag ären ny dag och nya tag!
Jag har även laddat kylen med en massa nya celsius!



Nu har jag så att jag klarar mig ett par dagar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0