8.76km

Igår klarade jag av att springa lite längre än 8km! Jag bara flög fram på vägen, det kändes som att jag hade små, små lätta moln under fötterna :)
Idag tänkte jag att jag skulle försöka klara av milen. Det har aldrig hänt, men jag hoppas att första gången blir idag :)
Det känns inte som att det kommer att gå så bra eftersom att det gick så otroligt bra igår :S
Igår ville jag inte ens springa men när jag väl hade kommit igång fanns det inget som kunde stoppa mig!
Jag önskar så att jag får samma känsla idag!
Jag har laddat iphonen med massa ny bra musik så det borde gå bra.
Så här såg mitt resultat ut igår:




Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Duktigt gjort :)

2011-05-15 @ 16:42:34
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0