7K

Igår var första gången jag provade mig på 7km vilket inte sluta så bra, jag blev akut jättehungrig igen!
Idag var då andra gången jag skulle ge mig på sjuan. Jag kan inte säga att jag hade motivation eller ork till det men jag tvingade mig ut iaf.
Det kändes ganska bra, en aning långsamt tills jag kom till 5km då jag fick som en slags håll i axeln under nyckelbenet.
Jag har alltid haft det problemet ända sen jag var liten men jag har inte upplevt det på jättelänge så jag trodde att jag växt ifrån det men inte då :(
Det släpper när jag går och så får jag vänta lite tills jag springer igen, ibland försvinner det och ibland inte. Så jag provade att gå en sväng sen sprang jag men smärtan satt kvar så jag fick gå en stund till och sen sprang jag sista biten som kanske var 1,5km.
Jag blir så otroligt ledsen och besviken på mig själv, eller min kropp. Jag hade ju lixom inte långt kvar och så strejkar kroppen totalt!
Det tog mig iaf 43 min att springa 7km så imorgon ska jag inte få ont, inte bli hungrig och inte komma på några nya kramper utan jag ska slå rekordet från idag med råge!

Nu ska jag slänga i mig några mackor, jag har inte så mycket annat hemma så jag måste åka och handla ikväll.
Det var tur att jag inte handlade igår för då var jag otroligt godissugen och jag hade nog inte kommit hem med mycket annat än godis :P
Ikväll hoppas jag på att jag inte är sötsugen för då måste nog någon vakta min vagn och plocka ut allt gott som jag slänger i :P


Kommentarer
Postat av: Lotta

det blev nog inget handlande igår va??=) hihi

Det var trevligt ialf. Får vi göra om gumman

2011-05-12 @ 10:51:57
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0