w26

Idag var jag en sväng på stan med syrran för att vi skulle handla presenter som vi hade kvar att inhandla.
Det blev dock inte så, vi hittade inte riktigt det vi ville ha men vi kom överens om vad vi skulle handla men det fanns bara inte i stan.
Däremot blev jag ett par jeans rikare, inte vilka som helst heller utan i storlek 26! Det är nog första gången i hela mitt liv som jag handlar jeans i den storleken.
Jag kan visa er dom imorgon för dom var lite långa så han i affären skulle lägga upp dom och jag sa att jag kunde komma förbi imorgon istället, jag hade inga fler ärenden och jag orkade inte vänta :P
Jag behöver ju nya jeans i och med att jag råkade tvätta två ljusa par med ett par röda som jag hade lånat av min syster. Jag blev så jäkla arg på mig själv för det var så otroligt klantigt gjort!
Jag brukar alltid tvätta alla mina jeans tillsammans för att det är inga som färgar av sig längre, och så tvättar jag alltid dom utan sköljmedel men så åkte dom röda med utan att jag reagerade.
Det är synd att det varken är snyggt eller inne med rosa jeans :P
Min sambo tröstade mig med att jag alltid kunde köpa nya så nu kan han inte säga nåt om att jag just precis gjorde så, köpte nya :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0