Ursäkta..

...Men vem fan har bytt ut min hund mot detta monster?!
Var snäll och avslöja dig för det här är inte roligt längre!
Min dag har varit en jävla pina idag. Båda djuren tjatar som ni vet, när jag skulle möta upp min brorsa på stan så hittade jag inte min nyckel (min sambo använde den sist, och han vet självklart inte vart han har lagt den.) Det slutade med att jag gick till stan utan att låsa hemma, jag har ju trots allt en vakthund.
Nyss blev jag hembjuden till min brorsa men jag tackade nej för att jag behövde gå hem och vila för att ryggen värkte nåt förbaskat.
Det första jag möts av när jag kliver innanför dörren är en jävla röra (jag skulle visa en bild för jag tog kort men jag har lagt mig i soffan och kameran är ute i hallen = jag orkar inte resa mig upp!)
Posten som vi fick i dag ser ut som konfetti. Den röra som jag möttes av idag möttes jag av varje dag när mitt monster var litet (ja hon var ett monster när hon var liten men sen växte hon upp och blev världens mest underbara hund men nu har hon tyvärr gått tillbaka till att vara ett monster!)
Grejen är den att hon beter sig som hon gjorde när hon var valp. Varför?
Allt detta har blivit efter att vi kom hem från Marocko.
-Hon åt mina kläder
-Hon kissade och bajsade inne
-Hon går runt och piper
-River sönder min post
Allt detta tar på mina krafter nåt enormt!
Just nu får hon ligga på golvet och jag ignorerar henne totalt. Ge mig tillbaka min duktiga hund som inte alls gör dessa jobbiga saker!

Kommentarer
Postat av: Rubenkaia

Cool site ... I like it :)

2011-05-17 @ 08:37:35
URL: http://rubenkaia.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0