Trötter

Idag var det väldigt segt att gå upp (eftersom att klockan egentligen är en timma mindre.)
Även denna dag har jag en hel del att göra fast idag känns det inte som att jag behöver stressa som det kändes dom andra dagarna.
Jag ska handla massa fina saker som jag ska åka med till det nya hemmet och så ska jag ta med alla kläderna som jag tvättade igår.
Först ska jag ha en date med gymmet :)

Så här fina blev mina våfflor i fredags, lite sladdriga men väldigt goda ;)



Så här fin vart frukosten som min sambo fick på sängen i lördags, jag kanske är världen bästa flickvän ;)


Själklart fick han fler mackor men dom fick bara inte plats på tallriken! Han fick vita tulpaner med men dom glömde jag ta kort på :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0