Sunshine

Idag är det helt underbart ute!
Min storebror fyller år idag med så jag ska luncha med honom på stan men innan det ska jag ta med vovven ut på en lååååångpromenad :)

Jag har tjatat på min sambo länge nu att vi måste beställa en soffa, och han letade ju efter nån som vi kunde få direkt men jag lyckades få honom att förstå att vi måste vänta några veckor.
Hursomhelst så hittade vi en fin soffa på internet men den butiken har vi inte här men i den staden som han jobbar i finns den så han skulle åka och kolla på soffan igår.
Jag hade tvättstugan hela dagen igår så jag hade inte tid att åka dit så sa jag sa till honom att han kunde åka och titta på den, sitta lite i den och sen bestämma vad han vill (jag orkar inte vänta längre.)
Så igår beställde han denna fina soffa :)

(Här skulle jag lägga in en bild på soffan men ni hittar jag den inte!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0