Stressa mindre

Då var stygnen borta!
Då kan jag bocka av ytterligare en punkt på listan :)

Jag har bestämt mig för att röra om i grytan lite och skippa träningen idag. Det känns lite hårt men sjuksköterskan satte på nya kompresser (eller vad det heter) på ryggen och sa att dom helst skulle sitta tills imorgon och inte bli blöta.
Nu skulle jag ju kunna åka till gymmet svettas som en gris och sätta på ett nytt plåster hemma, men eftersom att jag har så jäkla mycket att göra idag så inför jag en vilodag :P
Det är farligt att stressa har jag hört så det momentet hoppar jag över idag.
Men imorgon ska jag köra stenhårt på gymmet igen.

Så nu slappar jag i en timma ungefär sen hade jag planerat att göra pannkakor men det är ju faktiskt våffeldagen idag så det får bli våfflor istället.
Jag älskar våfflor :)
Jag ska prova att göra våfflor på lchf-pannkakssmeten, det kan gå eller så blir det bara pannkaka av det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0