Spring i benen

Jag har haft så mycket energi idag att jag har varit sugen på att gå till gymmet flera gånger. Jag måste hålla mig för jag vill ju inte ha ett fult ärr på ryggen sen.

Snart kommer sambon hem och jag har inte kommit på vad vi ska äta. Vi har rester kvar hemma från igår (tacopaj) eller så tänkte jag äta grönsaker med dip, vilket är jäkligt gott eller så har jag kött som jag kan steka men det lutar åt grönsaker och dip :)

Jag har fått lite motion idag då jag var på en långpromenad med ena brorsan. När jag kom hem hade hunden levt rövare igen! :(
Jag väntade ändå hemma tills posten hade kommit så att jag kunde plocka undan den men så hade det kommit någon tidning när jag inte var hemma och den var givetvis i bara trasor.
Hoppas verkligen att hennes beteende går över snart!!

Nu ska jag ägna lite tid åt en skvallerblaska innan karln kommer hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0