Snö?!

Jaha här gick jag och trodde att våren var på väg, men ack så fel jag hade!
Katten går runt idag med och tjatar på att han vill gå ut, han förstår nog inte riktigt att det är snöstorm ute!!

Idag ska jag äntligen ta mig till gymmet, humöret är på topp (även fast det har kommit snö.) Sen ska jag försöka städa lite hemma så gott det går, jag vill ju inte sträcka på mig för mycket än.
Sen ska jag iväg med brorsan och peka ut nåt som min sambo önskar sig, han fyller år snart.
Jag själv handlade en present till honom igår som jag vet att han kommer bli överlycklig av :)
Det känns så skönt att lyckas köpa presenter som jag vet kommer att gå hem. Nu har jag en till min sambo och en till min brorsa.
I helgen ska jag köpa en till min syster med (hon läser min blogg så jag kan inte skriva vad hon ska få) och så ska jag köpa en present till brorsans sambo.
Det är många som fyller år nu, jag kommer att bli en fattiglapp!

Hoppas att jag kan dela med mig lite av min underbara energi till er idag :)


Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Bäst för dig att du inte skriver det, för då blir jag sur!

2011-03-18 @ 14:25:24
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0