Slutsats:

Drick inte en celsius senare på dagen!

Klockan 03.40 slog jag upp mina stora blå, kanske inte så stora men mina blå ögon, klarvaken!
Shit jag trodde aldrig att jag skulle kunna somna om.

När jag vaknar så ligger jag och funderar på allt möjligt, jag får väldigt många bright moments, så att säga.

Jag fattar inte att det som man tycker är en skitbra idé eller tanke när man vaknar mitt i natten är bara strunt när man vaknar på riktigt, va fan är man full när man sover eller?
Imorse tyckte jag iaf att jag skulle skriva en bok (jag skrev nog klart hela, i huvudet) men nu när jag tänker efter skulle böckerna bara köpas av nära och kära som vill stötta mig.
Så den idén går helt klart bort!

Idag ska jag försöka vila lite från träningen. Dels så har jag väldigt ont i knät och så tyckte inte min katt att jag skulle få sova ut vilket resulterar i att jag är ganska trött.

Men kroppen behöver ju vila med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0