Sen

Vad kommer det sig att min sambo alltid är sen hem när jag är hungrig och vi inte har någonting att äta hemma?
Vi har bara en bil så jag kan inte åka och handla innan han har kommit hem.
Vi storhandlar nästan alltid en gång i veckan och maten brukar stå klar på bordet vid halv 7 så min mage kurrar något extremt nu!
Eftersom att vi flyttar om en vecka vet jag inte hur mycket vi kommer att vara hemma så därför kan jag inte köpa hem för mycket mat heller :S
Just det, det blev ingen promenad heller för det blåste så något grymt ute. Hade det varit solsken och varmt ute hade det inte varit några problem att premenera men i detta väder är det ju inte ens kul!
Måste nog ringa och tjata lite på karln och fråga vart han är :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0