Semledagen

Idag har min älskade vän solen tittat fram :)
Allting blir så betydligt lättare och roligare när solen är framme.
Något som inte blir roligare är läkarbesök (jag ska på ett snart) men efter det ska jag till stan och fika med en vän och efter det blir det gymmet.

Igår skrev jag att jag skulle laga mozzarellabiffar, vilket jag också gjorde men dom blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Nästa gång satsar jag nog på färsk köttfärs!

Det konstiga var att färsen hade bästföredatumet idag men den var långt ifrån färsk igår :(
Det slutade med att vi fick beställa onlinepizza, självklart valde jag ingen pizza utan en kycklingrulle. Jag kunde valt en sallad för att äta bättre, men jag tycker inte att dom är goda! Dom häller på alla konserverade grönsaker och tillslut smakar hela salladen konserv!

Eftersom att jag hade motionerat flitit igår så tyckte jag inte att det gjorde någonting, det tyckte inte vågen idag heller :)

Just det idag är det semledagen med. Ska ni äta några semlor?
Det ska inte jag. Inte just för att det är onyttigt utan jag tycker inte att det är så värst gott. Hade jag gillat det skulle jag definitivt äta en semla idag.
Saken är den att jag åt en semla (med vanilj) för flera veckor sen för att jag trodde att semledagen var då, så jag har redan firat den kan man säga :P

(Bilden är lånad från apieceofelin.blogg.se)



Kommentarer
Postat av: Hanna

Inga semlor för min del heller, tycker bara om mandelmassan o känns onödigt att köpa en hel semla bara för den..;) Såg att du provade biffar - Zucchinibiffar är riktigt gott o svårt att misslyckas med!! Dock köttfria..:P

2011-03-08 @ 13:09:31
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0