Så hungrig

Jag är så hungrig att det inte är sant!
Jag är ju van vid att äta frukost plus två lagade mål om dagen.
Igår lagade vi hemmagjord pizza som vi hade rester av, jag försökte få i mig lite men jag har sån smärta i nacken att jag mår illa :(
Det enda jag får i mig är vatten, inte alls speciellt mättande :(
Usch när jag mår så här dåligt tycker jag så synd om mig själv, och i sin tur blir jag godissugen! Men jag vill inte äta godis, jag vill ha MAT!!!!!
Jag kan inte stå upp för då snurrar allt så laga någon annan mat kan jag glömma.
Solen skiner ute och jag skulle göra vad som helst för att få ork till att ta mig ut!
Nej fy vilka tråkiga och tjuriga inlägg jag har gjort idag. Jag kanske skulle försöka sova en stund och hoppas att jag vaknar frisk och kry :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0