Redo

Så då var det klart och jag är redo att ge mig ut i löparspåren (nästan.)
Anmälan är gjord så nu är jag en registrerad löpare till midnattsloppet i Sthlm.
Jag kan inte börja springa helt än eftersom att såret på ryggen inte är helt läkt men snart så!

Idag ska jag tvätta, jag har en jäkla massa tvätt att tvätta. Vi börjar flytta till huset (kan ni förstå att jag skriver hus!) om en vecka. Vi ska börja flytta lite smått så inte allt på en gång, men jag måste tvätta alla kläder innan vi flyttar så jag börjar redan nu!

Sen ska jag till gymmet en sväng för att köra cross i 60 minuter (är lite orolig att jag ska känna mig som förra gången men som sagt jag får känna efter hur jag mår.)
Sen ska jag gå på en promenad (någon som vill följa med?) och lämna över det andra löparbeviset till en vän som ska med och springa.

Efter det eller kanske innan ska jag prova att laga lchf-pannkakor, se om det är någon hit.
Ja så ser min dag ut :)
Jag skulle ju visa er igår vad jag shoppade, och tro mig jag hade planerat att handla en hel del men jag kom hem med bara dessa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0