Piggelin

Jag mår oförskämt bra idag :)
Det blev en väldigt lyckad kväll igår. Det var jättetrevligt och det kunde inte varit mycket roligare.
Trots mycket alkohol så är jag pigg och glad idag.
Jag är bra sugen på att åka runt och handla lite grejer som jag kan köra till huset så kanske blir det så, eventuellt åker jag en sväng till gymmet med.

Igår gick det fruktansvärt dåligt på gymmet! Jag gick hem nästan tjutandes (jag gråter när jag blir frustrerad) men jag kunde hålla mig. Det var så att jag kunde inte springa med mitt knä alls! Det gjorde så fruktansvärt ont så nu ska jag vila från löpningen i 2 veckor för att se om det blir bättre.
Istället kör jag crosstrianer för då får jag inte ont.
Har det inte gått över sen då vet jag inte vad jag ska ta mig till, men just nu vill jag inte tänka mer på det.

Nej om jag ska duscha mig fräsch och ge mig iväg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0