Nervös

Usch idag ska jag ju till läkaren och jag är väldigt nervös över vad dom kommer säga om mitt knä.
Jag vill att dom ska säga nåt i stil med "ditt knä har fått en smäll men det är ingen fara det läker av sig själv men det tar lite tid bara."
Får jag höra det är allt frid och fröjd men får jag inte höra det utan att det är allvarligare så blir jag ledsen :(

Annars ser dagen ut att bli perfekt! Solen skiner och himlen är blå :)
Efter läkaren ska jag hem och slänga i mig lite mat sen blir det ett pass på gymmet.
Träningspasset blir ett ryggpass med lite extra mage och så ställer jag in löpbandet på 60 minuter och så får jag se hur länge jag orkar. Förra gången orkade jag ju 40minuter och idag måste jag ju bara slå det :P

Snart måste jag börja packa lite med, nu är det mindre än 2 veckor kvar och vi har inte ens börjat!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, du såg att jag skrev nästa år väl??;) vi är i Paris i helgen, men kan ju ta ikano en annan helg!! jag håller tummarna för att det går bra hos doktorn nu..

2011-03-15 @ 10:03:35
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0