Löpning

Nu har jag kommit igång med löpningen, eller jag gjorde det igår egentligen men det är för jäkla tugnt! Jag har ju bara haft uppehåll i en vecka och jag känner väldigt mycket större motstånd nu än förut.
Kroppen kanske är trött för att den håller på och läker ihop mig, dessutom tror jag att jag inte tar ut rörelserna ordentligt för att det inte ska spricka upp.
Förhoppningsvis går det bättre snart :)
Jag tycker ändå att det är skönt när jag får kämpa lite, då vet jag ju att det är jobbigt!

Idag blev det ett pass mage, sen på det blev det cross 30minuter, intervaller 20 och så sammanivå-löpning i 10 minuter.

Ikväll ska jag nog köra lite ben hemma med :)
Nu måste jag återgå till mina pannkakor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0