Ljusbrun

Just nu sitter jag och väntar på att min brorsa ska tvätta färdigt så att vi kan åka till ikea, dit kommer min sambo med efter att han har slutat jobbet.

Jag funderar på om jag ska åka till affären innan och handla en ny hårfärg. Jag är sugen på att göra håret ljusbrunt men jag hittar ingen bra färg.
De färger som man kan använda till brunt hår blir för mörka och jag vågar inte riktigt ta dom som det står mörkblond på eller mellanblond för jag är rädd att håret ska bli orange :S
Färgen jag har nu är lite brunröd så det finns väl chans att håret blir orange.
Hmm.. mycket svårt. Jag tror att jag åker och köper en ljusare hårfärg för mitt hår är ju ganska ljust under och så har jag ett bra silvershampoo hemma som förhoppningsvis kan tvätta bort det röda om det blir orange.
Eller vad tror ni? Hur skulle ni gjort?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0