Lågkolhydratkost

Eftersom att jag har nått min målvikt (jag kan gå ner några kilo till men jag är nöjd som det är nu) så äter jag inte strikt efter lchf som jag gjorde förut.
Nu äter jag mer med sunt förnuft :P
Alltså inga kolhydrater och skulle jag vilja fika eller äta lite godis så räknar jag ut på en ungefär hur många kalorier det är och så ser jag till att göra mig av med dom genom kondition.
Jag vet att kosten jag äter gör jag mig av med i min vardagsmotion så de kalorierna behöver jag inte räkna.
Idag sov jag ganska länge :)
Nu har jag precis ätit 2 smörgåsar, en med kalkon och ost och en med majonäs och ägg. Brödet som jag äter heter nystart, och är kolhydratfattigt bröd.
(Jag kan ta kort på bördet tills ikväll så vet ni hur det ser ut.)
Jag har hunnit med att ringa till vårdcentralen för att se vad som är fel i mitt knä, men dom skulle ringa upp tio över 2. Dom lyckas alltid ringa innan så jag vill inte gå till gymmet innan ifall dom skulle ringa mig.
Det gör ingenting att jag går till gymmet senare, jag har så otroligt mycket som jag måste fixa med hemma.
Jag och min sambo flyttar den 1:a April så det är en hel del att rensa ut!
Dessutom har jag hittat ett supergott (tror jag) recept på caramel brownies som jag måste prova :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0